Vistas de página en total

4229

miércoles, 5 de febrero de 2025

Día da Muller e a nena na Ciencia. Proposta Didáctica

     O Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia, que se celebra cada ano o 11 de febreiro, foi aprobado pola Asemblea Xeral das Nacións Unidas co fin de lograr o acceso e a participación plena e equitativa na ciencia para as mulleres e as nenas, e ademais para lograr a igualdade de xénero e o empoderamento das mulleres e as nenas. Este Día é un recordatorio de que as mulleres e as nenas desempeñan un papel fundamental nas comunidades de ciencia e tecnoloxía e que a súa participación debe fortalecerse. A celebración deste día está dirixida pola UNESCO e ONU-Mujeres, en colaboración con institucións e socios da sociedade civil que promoven o acceso e a participación de mulleres e nenas na ciencia. 

 É moi importante realizar este traballo de visibilización desde a infancia, xa que soamente 1 de cada 8 personaxes dos libros de texto son mulleres e no caso de textos de ciencia e tecnoloxía só 1 de cada 20. 

   Dende aquí aportamos recursos para traballar na aula con noso alumnado. Por exemplo, a interesante proposta da profesora Aida Amor Cañoto López de intervención na aula empregando unha combinación entre a metodoloxía de aula investida e a gamificación para os alumnos e alumnas de cuarto da ESO que permite descubrir o papel da muller na física e a química.

    Premer no título do traballo: 

 "Deseñar unha proposta de intervención utilizando unha combinación entre a metodoloxía de aula investida e a gamificación para os alumnos e alumnas de cuarto da ESO que permita aos alumnos e alumnas descubrir o papel da muller na física e a química." 




No hay comentarios:

Publicar un comentario